Politica de Retur
Dacă nu sunteți mulțumiți de produsele achiziționate, le puteți returna, și veți primi banii înapoi în următoarele condiții:
Conform OUG 34/2014, fructele, sucurile naturale. etc, constituie produse care sunt predispuse a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere. Alte produse neperisabile comercializate de Fruitbox.ro se pot returna după următoarea procedură:
Procedura de denunțare și retur:
- Puteți returna numai produsele care nu sunt perisabile și/sau alimentare.
- Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresă: Strada Badea Cartan nr 42, Sector 2, Bucuresti, prin orice curier doriți.
- Transportul coletului de retur va fi plătit de către cumpărător.
- În colet se vor afla toate documentele primite inițial, precum și o adresă scrisă, semnată de persoană care a inițiat și plătit comanda, care notifică denunțarea contractului și solicită returnarea sumei plătite, indicând contul și banca unde se vor returna banii.
- Coletul trebuie trimis la adressa mentionata în maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.
- Suma plătită va fi rambursată integral in maximum 14 de zile calendaristice de la primirea notificării de retragere.
- În urmă intrării în vigoare a OUG 34/2014, consumatorii au dreptul de a renunța la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produsului. Clientul trebuie să ne anunțe prin mail, poștă, telefon, SMS, verbal etc.